Меню Закрыть

ВИПУСК №47’2013

Тимченко-Быхун
Инна
Три мистических знака судьбы: комментарий к одному фрагменту «Записок» М.И. Глинки.77
Василенко
Ольга
Деякі питання вокального стилю Модеста Мусоргського крізь призму вчення Лафатера (на прикладі романсів і пісень композитора).90
Проскурня АннаСкерцо и скерцозность в аспекте жанровой эволюции: попытка теоретического обоснования понятий.101
Лисовенко Елена«Афоризмы» Д. Шостаковича и А. Шнитке: некоторые параллели.109
Ситарская ЮлияЧерты западной и восточной праздничной традиции в гимне на Богоявление св. Амвросия Медиоланского.118
Воловчук ЮліяСимфонія №3 «Антитези» Євгена Петриченка в контексті розвитку жанру вокальної симфонії.131
Свірідова СвітланаКамерно-інструментальна соната у творчості О. Зноско-Боровського: особливості музичної мови та стильова еволюція.140
Утина АннаЖанровая панорама камерно-инструментальной музыки донецких композиторов.151
Лаврова ЗояДраматургія ораторії Ю. Ланюка «Скорбна мати».161
Богданова ЛюдмилаРихард Вагнер в начале пути.170
Трифонова Евгения«Каприччио» Л. Яначека: музыкальный вздор или нечто большее?182
Панкова ГаннаЛіризм та емоційність як визначальні характеристики музики А. Веберна (на основі редакції Петером Штадленом варіацій ор.27).188
Шевченко АннаМузыка Дании конца XIX- первой половины XX века: от Нильса Вильгельма Гаде До Пера Нёргорда.197
Ткаченко ЄлізаветаДуховна творчість Хуго Дістлера в контексті німецької протестантської традиції.207