Меню Закрыть

ВИПУСК №48’2014

Тимченко-Быхун И.А.Диалог музыкального и вербального текстов смоленской фортепианной тетралогии М.И. Глинки «Привет Отчизне» и его художественно-биографические смыслы

72

Бодіна-Дячок ВікторіяАвторські присвяти М. І. Глінки в умовах культурного побуту першої половини XIX століття

86

Лозова АннаКолискова пісня як символ трагічного у творчості М. П. Мусоргського

96

Соломонова Ольга«Байка» І. Стравінського як проекція скомороського синерезису

108

Василенко ОльгаТворчість М. Колачевського у просторі української культури ХІХ сторіччя

121

Марценківська ОленаЗагальні тенденції музичного романтизму та їх прояв у фортепіанній творчості Б. Лятошинського

132

Жаркова ВалерияЖанр придворного балета как уникальный феномен в истории французской культуры XVII века

148

Луковская СветланаРанние вокальные миниатюры Клода Дебюсси в свете главных новаций французских поэтов-символистов

159

Климова НатальяПервая картина оперы Клода Дебюсси «Пеллеас и Мелизанда» как ключ к пониманию концепции оперы

171

Лоева МаринаСистема ба инь в музыкальной культуре Китая

180